Sweet Potato
Daisypath Anniversary tickers
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday, October 25, 2011 | 5:45 AM | 0 Atasinchi

dah lama kn ciqa ta update blog niy ..
ta dep mse kot ..
but ary niy , ciqa nk udpate blog jugak ..
semata mata nk melepaskan sesuatu PERASAAN ..
-.-

kawan kawan da bce kn tajuk ciqa ary niy ..
" SENYUM DALAM TANGISAN "
yup !
tajuk ari niy ad mksod tersirat dan tersurat yg ciqa nk sampaikan ..
hummmm ! -.-'
sedyh kot ..
but be strong ciqa !

actally ,
cinta ciqa dpt smbung diploma ..
TAHNAH ye sayang ..
tpiiiiiiiiiiii ..........
at POLITEKNIK PORT DICKSON ..
ummm , kenapa ta dpt kat POLITEKNIK KOTA BHARU kn ?
:(
mybe ini lumrah idop yg sememangnya kite kene terima ..
and mybe ,
ini adalah ujian untuk melihat kesabaran seseorng ..
ciqa kene redha kn ..
ad hikmah kot atas ap yg belaku ..

surat keputusan ..


pesanan buat awak FAIZZIL HAKIM :


first , saya ucapkan tahnia utuk awk syg ..
dpt gak awk smbung diploma ..
saya tau tu mmg kehendak awk ..
saya tumpang gembira dgn kelulusan pemohonan awk tu ..
tpi , dlm2 gembira saya , saya ad satu perasaan yang ta dapat digambarkan ..
hati ini seolah2 ad satu perasaan yg tersembunyi yg sememang nye sukar untuk diungkapkan ..
biar la hati ini yang menyimpan segalagalanya ..
syg ,
awk belaja bersunguh2 yee ..
untuk mencapai kejayaan suatu hari nanti ..
saya sentiasa memberi sokongan untuk awk syg ..
walaupon kite jauh ,
ia bukan pemisah antara kite kn ..
and lastly ,
.♥
..♥
...♥
....♥
.....♥
......♥
.......♥
........♥
.........♥
..........♥
...........♥
............♥
.............♥
..............♥
...............♥
................♥
.................♥
...................♥
....................♥


I wish , I always stay in your HEART forever where ever you are dear ♥
dimana awak berada , tolong la bawa saya bersama sama dengan hati awk ..
saya masih perlukan awk FAIZZIL HAKIM selamanya

I also MISS YOU dear , and I also LOVE YOU so MUCHHH forever ♥

from your LOVE :

SITI NUR RASYIQAH BINTI SUHAIMI ♥






PAST FUTURE


_______________________________________
◕ About Me ◕


Holla ! i'am ciqa.

_______________________________________
◕ The Love ◕


My love Mohd Faizzil Hakim bin Marzani. love you muchhh :) _______________________________________
◕ Music ◕





Gratisan Musik">