Sweet Potato
Daisypath Anniversary tickers
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Thursday, March 15, 2012 | 4:53 AM | 0 Atasinchi
awak!

terima kasih kerana awak bagi balik

PELANGI saya




^^

PELANGI untuk mewarnai hidup saya

gelak tawa saya

dan

senyuman saya

:)


PELANGI la yang buat saya bahagia

dan sentiasa menemani saya

PELANGI itu indah

indah menemani hari hari saya


^^

terima kasih PELANGI!

saya akan jaga PELANGI saya

untuk


selamanyaaaaaaaaaa




i love you ^^


PAST FUTURE


_______________________________________
◕ About Me ◕


Holla ! i'am ciqa.

_______________________________________
◕ The Love ◕


My love Mohd Faizzil Hakim bin Marzani. love you muchhh :) _______________________________________
◕ Music ◕





Gratisan Musik">